Digimarkkinoinnin blogi

Oikeat laitteet tehokkaaseen markkinointiin

Ellet ole elänyt kuussa tai kiven alla viimeistä vuosikymmentä, olet todennäköisesti tietoinen siitä, että erilaiset mobiililaitteet ovat vallanneet alaa käyttäjien jokapäiväisessä elämässä ja sitä myötä… Read More

Kuka kuuntelee ja mistä tiedämme sen?

Yrittäjä kuin yrittäjä tekee kaikkensa, jotta saa viestitettyä relevantille kohdeyleisölle, miksi näiden tulisi ostaa tai tilata nimenomaan heidän tuotteitaan tai palveluja eikä kilpailijoiden tarjontaa. Rakennamme… Read More

Miten pysyä kilpailun edellä?

Tarve pysyä kilpailua edellä on yhtä vanha kuin liiketoiminnan historia. Nykyään on olemassa kuitenkin kaksi eroavaisuutta kilpailun vahvuuteen. Yksi on, että kilpailusta on nopeasti ja… Read More

Somettaja, tunne laitteesi!

Somettaisin, mutten ehdi istua koneella kokoajan! Tuttu mietelause, eikö? Sinulla on älykänny taskussasi tai tablet-laite pöydälläsi, mutta käytät puhelintasi vain puhumiseen, tablettia ehkä netissä käyntiin. Read More

5 askelta yrityksen verkkoon viemiseksi

Jos pyörität yritystä, olet varmasti täysin tietoinen verkkosivujen tärkeydestä. Mutta yrityksen vieminen verkkoon voi olla pelottavaa, jos sinulla ei ole mitään kokemusta verkkosivujen suunnittelusta,… Read More

Mikä ihmeen hakusanamainonta? IAB vierasblogikirjoitus

Kuten monet ehkä jo tietävätkin, PPC tarkoittaa Pay-Per-Clickiä (hakusanamainontaa). Tämä ilmiö on kovalla vauhdilla (ainakin Skandinaviassa) kasvava verkkomarkkinoinnin ja mainonnan muoto, joka alun perin syntyi internetin kehityksestä. Internetin saapumisen… Read More

Mahon Digital selvisi kahteen finaaliin!

Mahon Digital keräsi huomiota niin Englannissa kuin Suomessakin yllettyään finaaliin Englannissa järjestettäviin ’Top Employer 2013 Awards’ kilpailuihin ja Mumpreneur ’Best online business’ ja ’Best international… Read More